tiistai 12. tammikuuta 2010

Juoksuja ja punttailua

*sunnuntaina illalla 45min reipastahtinen juoksulenkki miehen kera (vielä lähtee mun kanssa vaikka viimeksi yhteislenkillä kiukkusinkin ;0) )

*maanantaina 1h 30min kuntosalilla, mun mittapuulla aika raskas treeni, alkuun vartti kuntopyörällä + 5min soutaen, lopussa 10min juoksumatolla, välissä aika raskailla painoilla koko kehon harjoitteet

*tänään tiistaina oli tarkoitus juosta pitkä lenkki, olin juossut 1h 5min ja tuntui tosi hyvälle, kunnes mahassa kouraisi, jatkoin vielä hieman juoksua ja sitten yritinkin jo hätäpäissäni soittaa mieheltä apua. Hän oli omissa harjoituksissaan, ei vastausta. Mahaa väänti kuin viimeistä päivää. Olen kyllä kuullut, että vatsa voi mennä juoksulenkillä sekaisin, ja joskus viitteitä tähän suuntaan on ollut, mutta ohimenevää. Nyt tiesin, että on vaan yrittettävä samantien kääntyä kotia kohden ja yritettävä selvitä jotenkin. Jalat solmussa pääsin kuin pääsinkjn vessaan saakka. Onneksi olin palannut jo lähelle kotia juoksemaan viimeisen puolituntisen. Ärsyttää että hyväfiiliksinen lenkki keskeytyi ihan suotta. Mutta minkäs teet!

Eli kokonaisuudessaan lenkki 1h 5min juoksua ja 10min jalat ristissä kävelyä kotiin
=0)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti