maanantai 7. syyskuuta 2009

Flunssa

Mulle on iskenyt armoton flunssa, oon ihan tukossa ja joka paikkaa juilii. Tää alkoi sunnuntaina ja on vaan pehentunut tänään. Flunssasta huolimatta oon vähäsen kävellyt.

*sunnuntaina reipastahtinen kävelylenkki (osa työmatkaa) 45min

*kohtuullisen reipasvauhtinen työmatkapätkä myös tänään maanantaina, samoin n.45min

Huomenna pakko varmaan pitää lepopäivä, jos olo ei yhtään helpota. Harmittaa kun olin suunnitellut 1h ja vartti juoksuennätyslenkkiä tälle viikolle, mutta nyt tää tauti on esteenä. Voipi olla että seuraavat juoksentelut jäävätkin ensi viikkoon. Olin ajatellut että pyrin pidentämään "pitkää" juoksulenkkiä vartilla viikoittain, ja juosta päälle ainakin kerran vajaan tunnin lenkin + muut liikunnat. Ottaa aivoon, kun tauti pisti suunnitelmat hetkeksi jäihin. Mulle se juoksu on sen verran kova rasitus, että täytynee pitäytyä tovi kävelyssä ja pyöräilyssa. Ja jos kuume nousee niin ei tietty auta tehdä yhtään mitään. Höh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti